Vragen? Bel 085 - 06 40 112

Eerst volgende geplande trainingen

Soort Begindatum Einddatum Tijd Plaats Vrij Inschrijven
Communicatieve en sociale vaardigheden 16-10-2021 16-10-2021 Emmen 14 inschrijven
Communicatieve en sociale vaardigheden 18-12-2021 18-12-2021 Emmen 6 inschrijven

U14-1
Communicatieve en sociale vaardigheid

De chauffeur is het visitekaartje van het bedrijf. Hij of zij communiceert dagelijks met klanten, maar ook met collega’s, leidinggevenden en onbekenden onderweg. Een cursus communicatieve vaardigheden is daarom nooit weg! De chauffeur is vaak de enige contactpersoon die de klant in levende lijve ontmoet. Hij is de enige echte vertegenwoordiger van het bedrijf, hij is de laatste beslissende schakel in het contact tussen leverancier en klant.

Doelgroep

Beroepschauffeurs die vaak op locaties van klanten komen.

Inhoud

  • Het op de juiste wijze omgaan met mensen binnen en buiten het bedrijf
  • Representativiteit/beroepshouding
  • Klantbenadering/commercieel gedrag/informatie functie
  • Omgaan met stresssituaties
  • Klachtenafhandeling
  • Correcte manier van mondelinge en schriftelijke communicatie

Toetsing/examen

Duur opleidingCursist ontvangt na deelname een certificaat.

1 dag.

Waarde nascholing Code 95

7 uren.

Beschikbaarheid

Deze cursus wordt uitsluitend gegeven op basis van een groepsgrootte van minimaal 6 en maximaal 16 personen.

Resultaat

Met de training communicatieve en sociale vaardigheden krijgt de chauffeur meer kennis van en inzicht in de wisselwerking tussen personen. Hij oefent vaardigheden om in praktijksituaties te reageren op een contactgerichte en klantvriendelijke manier, en leert in verschillende situaties te handelen vanuit een juiste beroepshouding ten opzichte van collega’s, leidinggevenden en vooral klanten.

Geldigheid certificaat

Het certificaat is volgens de richtlijn vakbekwaamheid 5 jaar geldig.

Staat uw opleiding er niet bij? Doe een open inschrijving!